FANDOM

SpongeBob Kanciastoporty (film)Edytuj

Pierwszy film animowany stworzony w 2004 roku. Film został wydany na DVD w wersji lektorskiej. Istnieją również dwie inne wersje z lektorem - pierwsza wykonana na potrzeby telewizji Polsat i druga nagrana w studiu Start International Polska dla AXN.

Opis fabuły Edytuj

Filmowa adaptacja serialu o przygodach SpongeBoba – sympatycznej i beztroskiej gąbki morskiej. Bikini Dolne żyje otwarciem Tłustego Kraba 2, nowej restauracji serwującej kraboburgery(w polskim lektorze nazywono je ,,krabowe kotleciki"). SpongeBob jest bardzo podekscytowany tym wydarzeniem, ponieważ liczy na posadę kierownika. Niestety, otrzymuje ją Skalmar(w polskim lektorze nazwono go Squiward Macka), bo SpongeBob jest za młody. W tym samym czasie Plankton, zdenerwowany sukcesem Kraba i brakiem klientów w swojej restauracji, decyduje się na ostateczny krok, aby zdobyć sekretną recepturę kraboburgerów: wykrada Neptunowi koronę, pozostawiając na miejscu dowód obciążający pana Kraba. Neptun zamierza uśmiercić za to Kraba, jednak ulega prośbom SpongeBoba, który obiecuje, że wróci z królewską koroną za sześć dni, jeżeli mu się to nie uda, pan Krab zginie. SpongeBob wyrusza wraz z Patrykiem w pełną niebezpieczeństw podróż, w czasie której na próbę wystawione zostanie ich męstwo i lojalność, a także dowiedzą się, czy trzeba być mężczyzną, aby móc coś osiągnąć.

Ciekawostki Edytuj

  • "I'm a Goofy Goober" to piosenka parodiująca "I Wanna Rock" zespołu "Twisted Sister".
  • W tym filmie pojawia się znany aktor - David Hasselhof.

Galeria Edytuj

Tło do wikii próbne
Mrpuff
P1020603

Więcej z Fandomu

Losowa wiki